ℳℯℳℯ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
𝒫𝒶𝓉ℯ𝓇𝒽𝒶𝒹🪄🔮𝒫𝒶𝓉ℯ𝓇𝒽𝒶𝒹🪄🔮، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
ℬ𝓁𝒶𝒸𝓀 𝓅𝒾𝓃𝓀✨ℬ𝓁𝒶𝒸𝓀 𝓅𝒾𝓃𝓀✨، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
ℳ𝓎 𝒸ℴ𝓉𝓉𝒶𝓰ℯℳ𝓎 𝒸ℴ𝓉𝓉𝒶𝓰ℯ، تا این لحظه: 11 ماه سن داره
ℳℯ 𝒶𝓃𝒹 𝓂𝓎 𝒷ℯ𝓈𝓉 𝒻𝓇𝒾ℯ𝓃𝒹:)ℳℯ 𝒶𝓃𝒹 𝓂𝓎 𝒷ℯ𝓈𝓉 𝒻𝓇𝒾ℯ𝓃𝒹:)، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

ℳ𝓎 𝒸ℴ𝓉𝓉𝒶𝓰ℯ

یک عدد‌ روانی گربه:)))

ℋ𝒶𝓅𝒾𝓃ℯ𝓈𝓈🌱💚

1402/6/19 13:17
نویسنده : 𝒴𝒶𝓈𝒾
208 بازدید
اشتراک گذاری

ℋ𝒾 ℊ𝒶𝓎𝓈(:

امیدوارم حالتون خوب باشه🌱💚

من میرم کلاس هفتم، وارد مدرسه ی جدیدی میشم، وارد مقطع جدیدی میشم، پس خیلی خوشحالم😂 واسه همه چیز، مثلا اینک دوستای جدیدی پیدا میکنم، با افراد بیشتری آشنا میشم و درسامونم بیشتر شده، خب اینا همه جدیده واسه همینه ک خوشحالم😂🙃

خودم میدونم ک این خوشحالیا فقط دو هفته ی اوله و بعدش میگم چرا تابستون نمیشههههه😂😔

ولی کلا از تابستون خوشم نمیاد برای اینک خیلی زیاد گرمه و اینک حوصلم سر میره😂 حداقال از مهر سرم گرمه درسا میشه حوصلم سر‌ نمیره😂

فقط واسه مدرسه نیست ک خوشحالم، واسه اینک قراره پاییز و زمستون فصل های مورد علاقم بیانم خوشحالم.🥺🍂❄

پ ن:فصل مورد علاقه ی شما چیه؟

چتطهسخثحب

پسندها (2)

نظرات (5)


19 شهریور 02 15:36
چه خوب، منم مثل تو هستم، از فصل تابستون خوشم نمیاد، چون خیلی حوصله سر بر و گرمه، الانم هی میگم مدرسه ها شروع بشه راحت بشم، بلاخره درسا سرگرم میکنن آدم رو، فصل های مورد علاقه منم پاییز و زمستونه بهار رو هم دوست دارم از تابستونم فقط شهریور رو دوست دارم.😁
𝒴𝒶𝓈𝒾
پاسخ
دقیقا منم🤭
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
19 شهریور 02 17:21
خب خب من به عنوان کسی که هفتم رو گذروندم و دارم میرم هشتم و فالوور جدیدتم هستم
میخوام یذره راهنمایی کنم
ببین درکل فضای دبستان خیلی خوب بود ازین لحاظ که ادمای رو اعصاب تامبوی اینا خیلی کمترن
ولی وقتی میای راهنمایی
ادمایی با فاز های عجیب هستن نمیدونم چقدر اهل پیرسینگ و رنگ مو و این حرفایی
ولی تعدادشون خیلی زیاد میشه
ادمای منحرف که من خودم اهلش نیستم
و توروهم نمیشناسم شاید اینا برای تو یه سورپرایز خوب باشه نمیدونم
درباره درسام همه بچه هایی که تو فاز درس نیستن اولش از عربی میترسن
ولی بعد عاشقش میشن راحت شیرین و اسونه درواقع امسال یکی از درسای من بود که زیر ۲۰ نبود همیشه ۲۰ بود
ریاضی توان داره جذر داره هندسه اش متفاوت و پیشرفته تر میشه
فارسی هم که نظری ندارم بنظرم اسون بود
زیست امسال سخت میشه درس قلب و گوارش و دستگاه تنفس و دفع ادرار اشنایی با اندام های بدن و سلولو ازین حرفا داره
من خودم طرفدار پرو پا قرص انسانیم
فیزیکش حل کردنی چگالی و مسعله کار و اینا داره ولی بقیش حفظیه
شیمیشم امسال ذرات زیر اتمی یا ریز اتمی مثل نوترون پروتون الکترون داره
 بقیش حفظیه
بستگی داره مدرست دولتیه یا نه چون من غیر انتفاعی بودم درسام تفکیکی بود
𝒴𝒶𝓈𝒾
پاسخ
خودم ب شخصه از پیرسینگ و رنگ کردن مو خوشم نمیاد ولی خب توی دورو برم دیدم. بالاخره هرکس سلیقه ای داره و همه جا هرجور آدمی هست بستگی ب خودمون داره.
مدرسم غیر انتفاعیه.
ممنونم از راهنماییت امیدوارم موفق باشی و با نمرات خوبت همیشه سربلند باشی.🥺🌈
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
19 شهریور 02 21:43
خوشحالم که افرادی اینجا هستن که از این چیزا خوششون نمیاد مدرسه منم غیر انتفاعیه و توی سرای دانش درس میخونم
محله ای که مدرسه من هست پر ادمای عجیبه که من اگه بگم ازین چند تا چیز خوشم نمیاد بهم لقب بچه بودن و مثبت بودنو اینا میدن واسه همینم تو فاز اینم مدرسمو عوض کنم 
سه نفریم که بخاطر این موضوع واقعا میخوایم بریم
راستی ممنونم ازت منم برات ارزوی موفقیت میکنم
 
𝒴𝒶𝓈𝒾
پاسخ
خب هرکس یه جور سلیقه داره قرار نیس همه یه چیزو دوست داشته باشن ولی خب خیلیا این موضوع رو درک نمیکنن.🤦🏻&zwj♀️
مچکرم عزیزمم❤❤
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
29 آذر 02 17:44
از شما دعوت میکنم به چنل دیسکورد ما بپیوندید  https:discord.gg4xapgf76 این لینک تنها تا هفت روز اعتبار  داره و اگر بعد از هفت روز تصمیم گرفتید جوین شید درخواست لینک بدین این چنل جهت مسائل درسیه که پایه متوسطه میتونن جوین شن اشتراک گذاشتن سوالات درسی نمونه سوال  پرسیدن سوال درسی و&hellip این اپلیکیشن رو نصب کن و با ایمیل یا شماره تلفن داخلش عضو شو (این چنلو درست کردم باهم مسائل درسی رو حل کنیم)