ℳℯℳℯ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
𝒫𝒶𝓉ℯ𝓇𝒽𝒶𝒹🪄🔮𝒫𝒶𝓉ℯ𝓇𝒽𝒶𝒹🪄🔮، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
ℬ𝓁𝒶𝒸𝓀 𝓅𝒾𝓃𝓀✨ℬ𝓁𝒶𝒸𝓀 𝓅𝒾𝓃𝓀✨، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
ℳ𝓎 𝒸ℴ𝓉𝓉𝒶𝓰ℯℳ𝓎 𝒸ℴ𝓉𝓉𝒶𝓰ℯ، تا این لحظه: 10 ماه و 23 روز سن داره
ℳℯ 𝒶𝓃𝒹 𝓂𝓎 𝒷ℯ𝓈𝓉 𝒻𝓇𝒾ℯ𝓃𝒹:)ℳℯ 𝒶𝓃𝒹 𝓂𝓎 𝒷ℯ𝓈𝓉 𝒻𝓇𝒾ℯ𝓃𝒹:)، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

ℳ𝓎 𝒸ℴ𝓉𝓉𝒶𝓰ℯ

یک عدد‌ روانی گربه:)))

𝒯𝒶𝓃𝒾𝓈 𝒷𝒾𝓇𝓉𝒹𝒶𝓎 𝒶𝓃𝒹 ℴ𝓉𝒽ℯ𝓇 ℯ𝓋ℯ𝓃𝓉𝓈

1402/10/14 0:00
نویسنده : 𝒴𝒶𝓈𝒾
162 بازدید
اشتراک گذاری

Hey:)))

خیلی وقت بود پست نزاشته بودمااا

خب اگه بخوام به ترتیب اتفاقاتی که افتاده رو بگم اول اینکه رفتم هفتمم بله همون هفتمی که انقد براش خوشحال بودم😂🙂

باید بگم تصوراتم از امتحانای نمره ای خیلی وحشتناک بود ولی در واقعیت اوکی بودن.

اتفاق مهم بعدی تولد تانیا بود

آخر هفته پیش یعنی پنجشنبه رونیکا(همکلاسیم)بهم پیام داد گفت شنبه تولد تانیاس چیکارکنیم خلاصه بعد برنامه ریزی با بچه ها قرار شد رونیکا کیک درست کنه بقیه بچه ها توی تزیین کلاس کمک کنن منم حواس تانیا رو پرت کنم که تا کارشون تموم نشده نره پیششون که خدارو شکر خوب پیش رفت ولی اون روز تانیا خیلی پوکر فیس بود😂😂

اتفاق بعدی اینکه من از سر بیکاری نشستم دوباره هری پاتر دیدم😂

بعدم اینکه چند روزه سرما خوردگیه خفیفی گرفتم و صدام گرفته که واقعا رو مخمه:///

پ ن: امتحانامم ۲۳ دی تموم میشه تا الان که فک میکنم فقط دینی رو گند زدم

پسندها (3)

نظرات (4)

𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
14 دی 02 0:05
منم امتحان دینی و گند زدمم😂💔
𝒴𝒶𝓈𝒾
پاسخ
عالیه😂
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
14 دی 02 0:06
ولی کمتر از 19 نمیشم
𝒴𝒶𝓈𝒾
پاسخ
آره خب😂
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
14 دی 02 0:06
واییی از شنبه نگو که پوکر فیس خالص بودم نه ذوقی نه چیزی اصن هیچی😂😔
𝒴𝒶𝓈𝒾
پاسخ
 آره دقیقا همین بودی😂
آویناآوینا
15 دی 02 7:12
ای که دنبال شدی مرا هم دنبال کن