ℳℯℳℯ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
𝒫𝒶𝓉ℯ𝓇𝒽𝒶𝒹🪄🔮𝒫𝒶𝓉ℯ𝓇𝒽𝒶𝒹🪄🔮، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
ℬ𝓁𝒶𝒸𝓀 𝓅𝒾𝓃𝓀✨ℬ𝓁𝒶𝒸𝓀 𝓅𝒾𝓃𝓀✨، تا این لحظه: 1 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
ℳ𝓎 𝒸ℴ𝓉𝓉𝒶𝓰ℯℳ𝓎 𝒸ℴ𝓉𝓉𝒶𝓰ℯ، تا این لحظه: 10 ماه و 25 روز سن داره
ℳℯ 𝒶𝓃𝒹 𝓂𝓎 𝒷ℯ𝓈𝓉 𝒻𝓇𝒾ℯ𝓃𝒹:)ℳℯ 𝒶𝓃𝒹 𝓂𝓎 𝒷ℯ𝓈𝓉 𝒻𝓇𝒾ℯ𝓃𝒹:)، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ℳ𝓎 𝒸ℴ𝓉𝓉𝒶𝓰ℯ

یک عدد‌ روانی گربه:)))

My birthday:)))

1402/11/11 22:40
نویسنده : 𝒴𝒶𝓈𝒾
97 بازدید
اشتراک گذاری

Hiii✨️

امروز تولدمه🥲

دوستام سوپرایزم کردن، واقعا خیلی خوشحال شدم.

اوایل دوست نداشتم بیام این مدرسه، ولی یدفعه ای اینجا ثبت نام کردم، کلی غر زدم اما چند وقت ک گذشت با بچه ها اوکی شدم و تونستم دوستای واقعیمو پیدا کنم. فهمیدم ک خیلیا واقعا الکی ادعا میکردن دوستامن.

ساله خوبی بود

فهمیدم بعضی وقتا باید به آدما فرصت داد،شاید بتونن تغییر کنن

و مهمتر از همه اینکه آدمارو جوری که هستن دوست داشته باشم✨💚

خلاصه ک یکسال بزرگتر شدم و تغییرات زیادی کردم.💕

Happy birthday to me...🥺

پسندها (4)

نظرات (1)

𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
11 بهمن 02 22:55
🥹Happy birthday my love
𝒴𝒶𝓈𝒾
پاسخ
Thanks my BFF))